Galen!

Jag håller på att bli tokig!
Isabelle har sovit ca en halvtimma sen kl 3 idag. Hon är trött och slumrar till men vaknar lika fort igen och man får söva henne igen.
Hon är inte direkt sugen på bröstet heller och skriker inte .
Vet faktiskt inte vad problemet är alls.

Får se om hon vill sova i sängen bredvid mig. Men helst vill jag inte ha henne så nära i värmen ju.
Inget kul när man inte fattar vad de små vill!
Och nappen åker in och ut hela tiden.
Vill hon ha den eller inte är en stor fråga!

Nu gör jag i ordning mig för en spännande natt!


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Det är inte lätt att alltid veta vad dom små vill. Hoppas att hon sovit gott inatt istället!

2013-07-27 @ 09:58:48
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0