Jahopp

What to do, what to do?!

Sitter här irriterad och trött och vet inte vad vi ska hitta på. Det blir alltid tjafs om vad vi ska göra när vi inte har nått bestämt. Så trisst!!!
Nu sover båda barnen och jag har vikt tvätt och så men jag är så uttråkad.
Blir väl lite mat hos svärföräldrarna ikväll bara för att komma bort.

Skulle gärna åka iväg själv med båda barnen men jag vet inte om jag klarar det än....
Jesper är ju inne i nån slags trots fas nu och vägrar lyssna på mig, antar att det har med syster att göra.
Maken verkar väl inte helt intresserad att hitta på nått heller.

Nu sitter jag och gnäller men det är en sån dag idag. Alla här hemma gnäller och då får jag lov att göra det med!
Hoppas vi kan göra nått roligt imorrn som passar hela familjen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0