Suspekt...

Nyss inkommen från en promenad med Atlas som maken nästan tvingade ut mig på. Han propsade verkligen på att jag skulle gå ut. ( utan bebis t.o.m )

Har nu kommit fram till 4 olika anledningar till detta:

A; Han tycker jag är för fet.
B; Han vill av okänd anledning få ut mig ur huset.
C; Han är för lat för att gå med hunden själv.
D; Han vill helt enkelt vara snäll och ge mig egentid.

Själv gissar jag på en blandning av a,b och c.
Hur som helst var det så jäkla skönt. Och sen ska det bli jäkligt skönt att slippa lår som skaver mot varann när man går....


Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha ja de där låren är sköna att bli av med;-)

2013-07-28 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0