1 dag to go

Imorgon är det alltså bf.
Dagen man har väntat på alla dessa månader.
Är faktiskt förvånad att jag sitter här med bebis fortfarande i magen och inte utanför.
Men, men.
Vad kan man göra?! Ingenting!

Har spenderat vår fm med några mammavänner och Jespers kompisar. Vi fikade, kollade på barnen när de lekte och sen grillades det korv till lunch.
Perfekt dag för en höggravid som knappt orkar resa sig!
För det orkar jag knappt längre. Jag är så jäkla tung. Hela kroppen värker och det känns som att jag har träningsvärk.

Men ikväll har jag bestämt att jag ska gå en liten sväng. Får se om det kan få fart på nått. Tänkte ta med lite musik i öronen och gå själv en kortis.
Det ser jag fram emot, trots att kroppen säkert inte vill... ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofie L

Det var roligt att ses idag!! Barnen leker bra ihop.

Jag hoppas att det sätter igång snart så du slipper vänta längre.
//Sofie

2013-06-25 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0