3 dagar to go

Bästa natten på länge!
Gud så jag har sovit bra inatt. Gick och la mig runt halv 11, vaknade en gång och kissade, sov sen till ca halv 7.
Helt utan andra avbrott!

Och jag kan säga att jag undanhöll lite av vad som hände igår på em.
Hade massvis med sd och en hel del onda värkar under ca 4-5 timmar.
Vilket såklart fick mig att tänka att de var på g.
Men bestämde att inte skriva nått ifall det skulle gå över, som det gjorde...

Är så trött på alla fusk värkar som kommer, vill ju ha dom riktiga nu!
Man blir ju inte riktigt människa av att gå och ha lite halvont hela tiden. Det funkar lixom inte i min vardag!

Fast jag ska väl vara glad att jag åtminstone fick en bra natt sömn äntligen.
( försöker vara positiv...)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hejja Sara!! Snart kommer den bästa/värsta smärtan i hela världen:-) Är så spänd! Tänk om du och J får samma dag;-) Stor kram till dig!

2013-06-23 @ 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0