Ajajaj

Nån har slängt in ett gäng knivar till lillis därinne känns det som.
Det sticker, ilar, drar och gör verkligen asont neråt livmodertappen och hela härligheten.
Jag är helt svett efter att ha bitit ihop i typ 10 min av smärta!
Sjukt! :-)
Jaja, han ska ju visserligen ut den vägen men får gärna vänta tills vi är på förlossningen...

Annars händer det inte mkt.
Jo, äter som en gris.
Magen är hård, tung, öm och har inte plats för mer bebis nu.
Vad väger du egentligen?!

Nytt bm besök imorrn. Blir spännande att träffa ännu en stjärna!
Undra om hon kan ge mig lite hopp?


Kommentarer
Postat av: Amanda

hejaheja!!

Postat av: Tina

Sara snart är det nog dags. Håll ut. Har jag förresten tipsat om att du måste prova äta rabarber. Jag åt ju det dagen innan mitt vatten gick och jag är övertygad om att det var tack vare rabarbern.. sen nu efteråt har jag stött på det husmorsknepet lite då och då så det kanske finns något att hämta där =)

2013-06-23 @ 22:36:21
Postat av: Sussi

Oooh, det är så nära så nära nu! Gud vad spännande! Heja!

2013-06-23 @ 23:17:52
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0