Brottom brottom

Utan att berätta allt nu så kan vi ju säga att vi fick lite brottom in till förlossningen.
Vi hann vara inne i 45 minuter innan hon kom.
Och det var nära att pappa missade allt när han var och parkerade om bilen. Det tog sån tid för honom tydligen.
Barnmorskan hann bli lite nervös sa hon efteråt ! :-)
( behöver jag säga att jag oxå var det?!)

Har precis beställt min journal och hoppas jag inte behöver vänta 3 månader på den som sist.
Kommer ju ihåg allt just nu men det kan vara kul att läsa sen.
Ska skriva en förlossningsberättelse så fort jag får ordentligt med tid och ögonen inte står i kors! ;-)


Kommentarer
Postat av: Elin - En trebarnsmamma

Men oj har jag missat att ni fått! Stort GRATTIS till er <3

Och här hemma hade ju lillasyster också bråttom, pappan höll på missa för han var ute i bilen och skulle hämta väskan ... haha!

2013-07-01 @ 17:13:07
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Tina!!

ÅÅh vad spännande! Längtar efter att få läsa hela förlossningsberättelsen!

GRATTIS TILL LILLA UNDERVERKET!!!!

2013-07-03 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0