Ingen bebis än

Nej kära vänner, det har icke kommit nån bebis.
Har precis vaknat efter en liten lur, var ganska trött efter natten.
Värkarna slutade såklart fram på morgonen och har inte kommit tillbaka med nån styrka än.
Men jag ger inte upp hoppet på denna dag!
Det är nån aktivitet i livmodern i varje fall och det känns hoppfullt.
Har nästan skrikit till av ilningar i tappen så längre ner kommer den nog inte utan krystningar nu! ;-)

Nu vet jag inte om jag vågar uppdatera nått mer innan jag med 100% vet att det är for real!
Känns som att jag skjuter mig själv i foten varje gång...

Det allra enklaste vore ju om vattnet bara kunde gå, då vet man att det är på riktigt och ingen jäkla övningsrunda!
Jag känner ju inte igen det här med molvärk och förvärkar. Det blir så mkt besvärligare att föda barn då. :-)

Är det snyggtrosorna jag ska ta på mig så det händer?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas det kommer igång igen!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0