Jahopp

Natten var inte ett dugg rolig. Befann mig i nått slags mellanläge.
Vaknade ofta till av molvärk och ganska onds sd men kunde sova emellanåt.
Har vändit och vridit mig hur mkt som helst men vägrade gå upp. Visste ju ändå att om jag hade gått upp hade allt försvunnit...

Utvilad känner jag mig defentivt inte i varje fall.
Får se vad vi hittar på idag. Ingen stor lust till nått och inget vi måste göra.
Kanske åker nånstans bara för att komma hemifrån lite.

Sorry för väldens tråkigaste uppdateringar men det finns inget att tillägga!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller tummarna det sätter igång ordentligt snart. Man vill ju va utvilad till dagen D. Men tänk att denna smärtan är för kroppen tränar sig inför förlossningen och gör nytta :)

2013-06-20 @ 08:41:24
URL: http://belovely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0