Läggdags

Hoppar ner i sängen och ska försöka sova lite. Är sjukt sliten efter natten och dagen.
Det har inte hänt så mkt mer idag tyvärr.
Vid lunch fick jag tillbaka molvärken och lite sd men så fort jag rör på mig försvinner de. Alltså inga riktiga värkar.
Ska bli intressant om jag följer mitt vanliga mönster med varannan bra/dålig natt ( beroende på hur man ser det...)
Då ska jag alltså få sova hela natten med få kisspauser och inget ont nu inatt.

Vet faktiskt inte vad jag vill helst just nu. Bara jag hinner sova några timmar så är jag nöjd, då har jag tankat lite energi åtminstone.

Blev nervös förut när jag tänkte på att förlossningen ska ju inte bara starta, jag ska ju föda barn oxå.
Och nog kommer jag ihåg att det inte var nån barnlek direkt... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0