Liten roadtrip

Tog en liten sväng till hjortkvarn för att äta deras glass på fm. Och det var det värt vill jag lova!
Tog kringelikrokiga omvägar på vägen hem och bara kikade runt. Mysigt!
Det som inte var fullt lika mysigt var mina svullna fötter när vi kom hem. :-)

Annars har det inte hänt nått särskilt.
Går och väntar på värken. Har haft molvärk och en hel del sd men inget märkvärdigt.
Förväntar mig en crappy natt nu när föregående var så lugn.
Men det kan jag ta!
Ska förbereda mig med chokladpudding tänkte jag! ;-)

Lillis har varit väldigt busig i magen nu på em. Vänder och vrider så jag blir nervös att den inte är fixerad längre.
Får be bm kolla imorrn då jag ska dit på extrakontroll för blodtrycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0