Lurad igen!

Fick världens konstigaste kramp i sidan av magen under kvällen. Höll i sig närmare 2 timmar. Försvann i vissa ställningar men kom tillbaka så fort jag rörde mig.
Har ingen aning om vad det handlade om alls....
I början blev jag helt till mig och trodde det var en värk, men det var bara det att värken aldrig slutade.

Nu är det lite lugnare men de gör ont där krampen var.
Fast jag har fått ganska stark molvärk oxå så det kanske retade igång livmodern lite. Får se vad som händer inatt. Bara inte krampen kommer tillbaka, då åker jag nog in och kollar läget.

Mkt skumt ska man behöva vara med om. :-)
Huvudsaken bebis mår bra och den håller på och grejar som vanligt därinne så det känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0