Nedslagna

Maken och jag sitter som två döda sillar i varsin soffa . Det har vart en tuff helg.
Hela lördagen sågade maken ved och jag och Jesper var hos svärmor.
Jesper sov kvar där för vi var bortbjudna på grillfest.
En jätte trevlig kväll med god mat och massa lekar. Träffade massa nytt spännande folk oxå. Alltid kul.
Önskar dock att jag inte hade vart gravid just då, både för att det hade suttit gott med några öl och att jag fick massa sd och ont överallt.

Sen tänkte man att det skulle bli så skönt med sovmorgon... Sov askasst och så skulle hunden ut halv 6...

Idag var det åter igen vedsågning för mannen och vi var hos svärmor.
Gick en promenad för att plocka blommor till farmors grav.
Eller gick gjorde vi inte utan fick halv springa för att vi inte skulle bli uppätna av mygg.
Så då fick jag ännu mera sd och sjuk foglossning plus molvärk.


Så vi ligger och klagar på våra olika krämpor här hemma.
Konstigt att makens alltid är värre än mina....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0