Nu är jag fin, kom nu!!!


Började med fika hos A imorse. Efter det handlade vi och åkte sen hem och vilade.
Inte nån särskild känning i magen alls.
Sen har jag och Jesper vart ute och grejat hela em. Eller snarare han grejade och jag solade bredvid.
Kände inget då heller.
Däremot när jag höll på att göra kycklingsallad trodde jag ungen skulle trilla ut !
Världens tryck nedåt så jag nästan föll omkull. Flera såna stötar och världens molande.
Sen dess har jag lite ont i magen och den känns stenhård.

Nu har jag passat på och duschat och gjort mig fin. Målade naglar på både händer och fötter och rakad nästan överallt.
Fast man ska nog inte kolla så nära nånstans för varken nagellacket eller rakhyveln är mina vänner numera.... ;-)

Är faktiskt sjukt trött på denna gigantiska mage. Hur stor kan den bli?!
Snart rullar jag fram.
Kom ut nu snääääääälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0