Små äckel!

Urs, det första jag la märke till när jag bytte blöja på Jesper var en yttepytte fästing som satt sig i ljumsken på honom. ( den syntes knappt alls)
Fick genast dåligt samvete som att de vore mitt fel. :-(
Dom är inget roliga de små otäcka djuren. Själv är jag inte rädd för dom men jag vill inte ha dom på mina barn!!!
Tyvärr är de oundvikligt när vi gillar att vara ute och vi har en hund som samlar på sig såna stup i kvarten. ( vi kollar ju Atlas varje gång vi vart ute och gått men de slinker ju in i pälsen så fort!)
I varje fall - BLÄ!


Inget särskilt har hänt inatt annars.
Igår kväll hade jag sd som kom med 7-10 minuter emellan men sen försvann de. Och helt plötsligt fick jag en jätte värk som var hemsk . Men bara en...
Var tvungen att gå ut en stund typ kl 11 för att få lite frisk luft och sen fick jag ta en kalldusch.
Sov sen relativt bra, förutom de vanliga ryggont, kissningar och värmeslag.
Har gett upp hoppet på att förlossningen kommer igång själv...
Blir väl igångsatt och sen slutar det i ks. Urs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0