Stressad

Det här kommer låta jätte dumt men jag kan inte hjälpa att känna mig stressad av alla som föder barn nu innan mig.
Jag kommer föda sist av alla känns det som. Trots att jag på pappret borde föda innan. ( missförstå mig rätt nu! )

Det är så dumt att Jesper kom tidigare för det enda jag har i tankarna är att denna oxå ska göra det.
Han skulle ha kommit i v 42 för det var jag ju inställd på då! ;-)

Även om jag blir glad för er som får era efterlängtade bebisar blir jag grymt avundsjuk.
Det borde vara jag lixom. Haha
( nu fick jag en arvingarna låt i huvet oxå )

Känner jag nått annat idag?!
Njae, mensvärken är kvar. Haft en del sammandragningar. Och jag tror att en liten liten del av slemproppen lossnat. Men det kan den ju göra 3 veckor innan.
Har dock gått mkt nu på fm för jag tror mer att det händer saker då.
7 timmar innan vattnet gick förra ggn gick jag och shoppade på stan i några timmar så jag hoppas på samma utdelning! :-)
Trots att jag får jäkligt ont...


Nej, nu får jag skärpa mig!
Jag missunnar ingen att få föda sina knoddar , jag får helt enkelt bli lite avundsjuk en stund!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha förstår precis hur du tänker. I vilket fall som helst kommer du föda före mig :) jag kommer vara sist. I juli tror jag min behagar att komma, tyvärr!

2013-06-03 @ 18:03:24
URL: http://rockkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0