Kramp i magen

Vaknade inatt av att jag hade kramp i sidan av magen. Måste ha vart i en muskel för det kändes precis som i benen när man har kramp.
Det gjorde i varjefall skit ont och gick knappt över hur jag än låg.

Kändes inget imorse som skönt är. Får se hur det blir inatt då.

Ska snart besöka sängen. Är så trött på kvällarna nu. Kan bero på att vi vaknar kl 6 nu och det är jag inte gjord för nu! :-)

Blev en dag med fika och lek på fm. Roligt att umgås med andra mammor och deras barn.
Vad skulle man göra utan dom?!


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag brukar också ha så. Vet inte om det är "växtverk" eller nåt? Skönt är det inte och det är nästan bäst att kliva upp och "sträcka till sig" lite när det händer :)

2013-03-14 @ 09:02:51
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0