Lilla du!

Nu går dagarna med en väldig fart igen. Det känns så skönt.
Tänker mer och mer på vem denna lilla människa är som ligger och gottat sig i magen. Vi funderar varje dag på om det är en tjej eller kille. Det är spännande. Just nu ångrar jag inte att vi inte tog reda på det. ( bara när jag kollar kläder för det börjar se tråkigt ut i lådan...)

Jag försöker gå och smaka på båda namnen vi tänkt oss och de passar bättre och bättre in ju mer man säger dom.
Har iofs några veckor kvar att ändra oss men jag tror faktiskt inte vi kommer behöva det! :-)

Min mage är fortfarande stor men jag tror den har tappat farten lite nu.
Fast nu väntar ju de största tillväxt veckorna... Haha

När jag tänker på magen jag hade med Jesper så växte den väldigt fort den här tiden oxå för alla kommenterade att jag var stor då med, sen efter v 31-32 så drog den ner betydligt på farten och blev helt plötsligt "liten" i andras ögon....
Ja, herregud. Tur man går till bm och mäter annars hade man väl blitt galen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det spännande! Kul att ni har hittat namn. Själv är jag lite osäker fortfarande, men ett namn återkommer hela tiden i diskussionerna så snart kanske även jag har ett pojknamn klart! :)

2013-03-25 @ 10:35:26
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Lin

Ska bli kul att få höra vilka namn nu funderar på, och vilket ni sedan till slut bestämmer er för :)
Vi hade nästan bestämt oss, men så ploppade två namn till upp så nu går vi här och velar igen... :D

2013-03-25 @ 17:11:36
URL: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0