Lite krasslig

Känner mig som att jag har nått i kroppen som vill bryta ut. ( inte bebis då...)
Haft en rinnig näsa hela dagen plus att jag frusit och varit allmänt trött och nedstämd.
Har de "sjuka" ögonen , som mamma säger, oxå. Det syns så väl i dom när jag inte mår bra.

Det är inget gravidrelaterat i varje fall utan förmodligen en förkylning. Men har inte tid för att bli sjuk, inte ork heller för den delen.
Idag har vi endast vart inne och kollat tv, myst och gjort våfflor. Och det var bra jobbigt det med! :-)
Tur Jeppson har vart snäll och lite trött han oxå.

Lillis verkar ha det gott därinne och har gett mig några rediga kickar i kissblåsan. Och så hickar den ganska ofta om dagarna numera.
Nu längtar jag tills den vill komma uuut!
( om ca 10 veckor kan vi säga ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0