Lunchat

Idag lånade jag ut Jesper till snälla mor och styrde mot stan där jag mötte upp mina kära vänner för lunch. ( plus fika..)
Det var skönt att prata lite ostört. Dagens prat bestod mest av graviditeten, då vi alla 3 är gravida!
A ska få sitt första barn om ca 2 mån och J ska ha sitt tredje prick samma datum som jag. :-)
Finns alltså en hel del att prata om!

Kollade in lite affärer när jag ändå var i stan och passade på att hämta ut babyboxen på Apoteket ( och köpa nuvalucol! ) . Den innehöll precis samma som förra ggn så det var lite tråkigt.
Får hoppas babyproffsens är bättre.


Nyss har vi ätit mos och falukorv, duschat och nu kollar vi på Alfons.
Snart "lelle" dags för Jesper och en ananas för mig.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Roligt när ni är så många som ska ha barn samtidigt! :)
Kram

2013-03-07 @ 19:23:49
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0