Matvrak

Det känns som att hela mitt liv just nu kretsar runt mat.
När ska jag äta här näst? Vad ska jag äta? Om jag äter det , så kanske jag inte ska äta det...
Ja, ni fattar.
Och att man ska laga mat varenda dag för att ha matlådor till maken.
Jag älskar att äta maten men jag hatar att laga den. Finns inget värre.
Och så ska man handla hem all jädra mat som ändå tar slut på några dagar.

Önskar jag inte var hungrig konstant för då hade det inte kännts lika jobbigt med all matstress.


Lillis i magen verkar nöjd ned det den får i vilket fall. Jag tror inte det får plats med mera bebis nu. Det känns som att huden spricker inom en snar framtid.

Det har sparkats och flyttats runt i magen nästan hela dagen, väldigt mkt aktivitet måste jag säga.
Man borde ju vänja sig men det gör man aldrig. Man måste nästan känna lite på magen varje gång den är aktiv. :-)


Kommentarer
Postat av: Elina

Åhh, vad jag känner igen mig angående maten. Dock ska jag inte klaga egentligen för här hemma står sambon för matlagningen men ändå :-) Och Saga tackar för komplimangen, hihi.

Och visst är det mysigt med alla sparkar, även om dom kan göra riktigt ont ibland också, haha.

2013-03-22 @ 08:58:17
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Amanda

Mys mage ^^ Det där med hungern känner jag igen... blir aldrig mätt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0