Motorfail

Ja, herregud vilken dag!
Var först och hjälpte till lite på loppisen som innebandyn ordnade. Fast jag var nog mest i vägen och fikade mest hela tiden...
Men det blev nog lyckat och det var mkt folk.
Sen åkte jag och mannen mot Marieberg.
Fick med oss en del grejer. Madrass till växasängen, glas, sackosäck,m.m. och så hämta jag ut babyboxen från babyproffsen.
Köpte visst över ett kg lösgodis oxå...

När jag skulle in på jysk för att köpa sackosäcken så satt Emil kvar i bilen , och lyssnade på radion. Vilket ledde till att bilen inte startar när vi ska hem!
Gah, inte kul!!!
Som tur är slängde jag ut ett rop på hjälp på fb och min käre faster ringer upp och erbjuder hjälp. :-)
De bor inte alltför långt borta och kusinerna kom bra snabbt med startkablarna.

Nu är vi hemma med allt och jag har snart käkat upp allt godis... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0