Today

Vaknar man tidigt så har man hunnit med mkt!
Och det har vi faktiskt gjort. Och maken kom hem strax efter 9 så nu fortsätter pysslandet.
Vi håller på att kämpa med vitrinskåpet. Största delen är i varje fall vit nu, sen ska allt bara målas en gång till...

Jag fick ta en paus och få i mig lite energi. Hihi
Snart måste jag ställa mig vid spisen oxå, känns mindre kul. Men hungern försvann tyvärr inte av chips! :-)

Efter lunch blir det en kort promenad . Det är ju bra att gå lite grann för att hjälpa foglossningen vad jag har förstått. Max en halvtimma om dagen. Eller nått sånt. Jag behöver i varje fall komma ut i friska luften och få sol i ansiktet en stund!
Ikväll väntar kalas hos min mormor. Hon skulle bjuda på smörgåstårta så det ser jag verkligen fram emot!

Trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0