Tröstshoppat

För att skingra tankar som flyger var jag tvungen att beställa lite kläder på hm...
Med betoning på tvungen för jag har snart bara en bh jag kan ha.
Blev 2 bhar , en topp och ett par mamma jeans.
Jag har använt mest leggings förut men är ganska less på dom ( fast det är apskönt!)
Men nu finns det en hel del snygga byxor så det kan vara kul att ha några.


Idag har jag haft lunchgäster här hemma bestående av mor och syster. Dom hjälpte mig att ta ner glas och ett vitrinskåp från övervåningen.
Håller på att flyttar och donar med en massa saker här hemma men det blir nog bra till slut.
Ska bara måla en säng , skåpet och kanske ett skrivbord först... :-)

Nu blir det sängen .
Har förresten inte googlat mer idag...
Och så ska det fortsätta.
Jag är helt normal, magen är perfekt, så är det bara.

Tack för peppning och skäll för missbrukande av Google! ;-)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Helt perfekt och fantastiskt fin!! :D

Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag använder BARA leggings och strumpbyxor nu. Ärligt så kommer jag inte i gravidjeansen längre. Och köpa nya känns lite onödigt ;)

2013-03-06 @ 09:50:58
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Sofie L

Du gör helt rätt i att shoppa lite. Och så var du ju tvungen, så då är allt i sin ordning ;). Jag använder mina gravidbyxor fortfarande...älskar dom!! Hoppas ni hade trevligt idag! Kram

2013-03-06 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0