Bebisyra

Det är så spännande med alla bebisar som kommer ploppa ut inom bara nån månad.
Nu har man följt några bloggar nästan hela graviditeten som är runt samma vecka som jag och det börjar dra ihop sig.
Blir så kul att läsa om allas förlossningar och se vad det är för pyren som gömt sig i magarna. :-)


Ibland får jag känslan av att det är nått på g för mig. Hade häromdagen jätte kass mage från ingenstans, och inatt hade jag mensvärk hela natten.
Men idag känner jag inga särskilda tecken.
Jag tror jag känner efter lite för mkt oxå... Haha
Det finns ju inte mkt att göra mer än att vänta nu.

Skulle dock väldigt gärna veta hur stor eller liten bebis är. Det skulle ge mig lite sinnesro faktiskt.
Men bm verkar ju inte tycka det behövs.
Kanske får lura mig till ett ul?! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0