Bmbesök v 34

Då har vi vart hos bm idag för en vanlig kontroll.
Vi mätte magen till 32 . Det blev en liten dipp på vår kurva men vi ligger fortfarande över mitten. Detta är nog för att magen sjunkt ner . ( 30 för 3 veckor sen)
Bebisen var vaken och väldigt aktiv och hade en show för bm, så hjärtljuden låg på 152 denna gång.
Förut har det varit ca 135.

Den låg långt ner med huvudet och hon var ganska säker på att den skulle ligga kvar så nu.

Nästa besök är jag i v 36. 2 veckor dit...
Då skulle vi sammanfatta graviditeten och prata om förlossningen och så. Hann ju aldrig göra det med Jesper.
Nästa besök är sista med min vanliga bm så därför tyckte hon vi skulle göra klart allt.
Jag hoppas ju att jag slipper gå till nån annan... :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0