Bmbesök v 36

Var hos bm idag. Sista ggn med henne så vi sammanfattade graviditeten och pratade om önskemål till förlossningen.

Vart lite besviken på hela träffen. Trodde man skulle prata igenom lite känslor och tankar men det vart ganska fort genomgånget...
Sa mest att graviditeten har vart normal ( räknas som normal ) och att jag ville ta förlossningen som den kommer.
Jag sa att det jag var mest nervös över var en jätte till bebis om jag går till bf men det skrev hon inte ner.

Nåväl, blev en träff med den bm jag inte vill ha om 2 veckor.
Tänker inte gå dit , hade ju tänkt föda barn den dagen! ;-)

Annars var allt bra med mig och bebis.
Bra blodtryck . Socker 4,2.
Blodvärde 119.
Bebis hjärtljud låg på 137-140 som vanligt.
Ligger på 80 stadiga kilon nu... Haha

Det mest positiva var att bebis låg långt ner med huvud men var fortfarande lite ruckbar. Och det kände jag att den höll på med igår! :-)

Hon avslutade med att säga att hon hoppades min bebis ville komma i v 38 för min skull.
Enda bra hon sa idag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0