Dagarna går

Hur sakta jag än tycker dagarna går nu så blir jag ändå förvånad när mina järntabletter tar slut karta efter karta.
Lägger bara fram en åt ggn och nu har jag bara 2 kartor kvar. Tänker inte köpa någon mer ask om inte värdet nästa gång är heeeelt åt skogen.

Och så förvånas jag över att 3 bloggerskor jag följer snart kommer ha sina bebisar hos sig fast jag tycker det var nyss jag läste att de var gravida. Det har gått så fort hit!!
Nu går alla på övertid tror jag och jag följer med spänning varje dag! :-)

Vad har jag kvar att pricka av nu?!
V 35+0 är ju ganska skönt att pricka av förstås. Sen har vi bm om 2 veckor då vi ska sammanfatta graviditeten lite.
Vår bröllopsdag närmar sig oxå...
Sen är vi inne i juni.

Då är det fritt fram för bebis!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är grymt skönt att kunna bocka av en massa delmål! :)

2013-05-15 @ 16:18:46
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0