En utslagen kille

Hej och hå.
Helgen gick fort. Som vanligt.
Igår var vi en sväng till Askersund för lekparkshäng och sen en glass i hamnen. Efter det höll jag på i rabatten tills sammandragningarna tog kål på mig.
Syster Sandra kom hit och vi kolla ishockey , gjorde tonfiskbaguetter och avslutade med Eurovision.

Denna dag har däremot vart sådär.
Gick en promenad hela familjen imorse för jag kände mig pigg. Det ångrar jag nu...
Nu verkar hela familjen må dåligt.
Emil har ont i magen och fryser, Jesper är helt utslagen ( inte vanligt ) och jag har massa sammandragningar och mensvärk och är dötrött.
Så det är inte så många glada toner här hemma just nu!

Fick ställa in en date vi skulle ha haft imorrn med Sandra i Örebro.
Vet helt enkelt inte hur vi kommer må imorrn. Känns tråkigt för det var länge sen vi sågs nu.
Men men, det kommer fler dagar.


Bara vi inte är sjuka på onsdag för då måste vi till usö med Jespers öron och den tiden har vi väntat på länge så den får vi inte missa!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det lustigt hur allt kan vara frid och fröjd ena dagen för att vara total katastrof nästa...?!

2013-05-19 @ 19:40:19
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0