Förlossningar

Fick ju åka och hälsa på en liten söt bebistjej idag. Hon var så liten och nätt.
Vägde ju 1,2 kg mindre än Jesper...
Hon fick mig att längta efter våran bebis ännu mera i varje fall!!!

A berättade såklart om sin förlossning, alltid lika kul att höra om.
Och alla berättelser är så olika varann.
Hur som helst hade det gått bra och fort för dom därinne, hon hade gjort det mesta arbetet hemma.

Jag blev tvungen att leta fram min journal och läsa nu ikväll, man glömmer verkligen fort. Jag tror jag minns allt bra men nu hade en del blandat ihop sig igen. Haha

Ska bli så spännande att se hur denna förlossningen blir. Om jag har nån nytta av den förra eller om allt kommer te sig annorlunda!

Längtar mer än nånsin efter att få ett slut på denna graviditet och att få bebis i famnen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, så fort man ser och träffar en liten bebis längtar man ju tusen gånger mer efter sin egen :)

2013-05-02 @ 08:07:23
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0