Nått bra

Nått som känns bra i allt det onda är att jag lyckades lägga upp en bild på bloggen, går in i vecka 37 imorrn, och det är svalt ute just nu.

Och så får jag fikagäster imorrn, Johanna och en tjej ur den nya f-gruppen. Ska bli kul att lära känna henne lite mera!
Ska göra rabarberpaj tänkte jag.
Och det är ju oxå bra... ;-)

Om jag nu ska komma på fler bra saker så är bbväskan packad och klar. Tror jag. Ska väl bara gå igenom den några ggr till innan det är dags.
Kommer väl förmodligen gå igenom den precis innan vi åker hemifrån oxå.
Fast jag har ju inte packat ner hygien grejer och sånt som vi använder .
Det blir ju den dagen... :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så länge det är svalt på nätterna är jag nöjd och glad! :) Oj, jag måste också ta tag i det där med BB-väskan...!

2013-05-30 @ 08:35:30
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0