Så less!

Ringde vc och fick faktiskt tid hos doktorn på fm.
Han sa mest det jag redan läst mig till på internet.
Förmodat navelbråck. Dock inte så stort. Beror på att bukhinnan är så tunn just vid naveln så det är vanligt att den brister lite.
Fanns ingen risk för inklämt bråck i varje fall och det är ju allvarligare.


Jag kan inte göra så mkt åt detta själv , jag bara hoppas bebis inte tänker växa jätte mkt mer och trycka ut bråcket ännu mera!!!
Om det blir större kan det bli operation efter graviditet.


Jag är så sjukt less på alla dessa krämpor som jag lyckas få.
Kan ingen annan ta nått av mig?!
Livet är bra orättvist.
Vill bara slippa ha ont en dag...

Är så lycklig över att ha ett barn i magen som mår bra men nån måtta får det vara snart.
Om denna smärta försvinner nångång kommer väl nästa käftsmäll.
Har ju inga bråck på benen än så det vore väl fint att avsluta graviditeten med?! ;-)


Kommentarer
Postat av: Liza

Men stackare, hoppas de stannar me elände nu den sista tiden. När va de du va beräknad?

Svar: 26 juni...en evighet!
enmagetill.blogg.se

2013-05-23 @ 17:06:00
Postat av: Liza

Ja fy för denna väntan i slutet, jag gick ju över 15 dagar, hoppas du slipper de iallafall.

2013-05-24 @ 10:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0