Så slö

Sitter fortfarande i nattdressen utan bh.
Jesper har sovit i 3 timmar och vi har inte ens ätit mat.
En sjukt slö dag!
Men det var nog precis vad vi behövde både Jeppson och jag!

Orkar inte åka och handla ens så jag lockade maken med att jag ska göra en rabarberpaj om han handlar.
Hur jag nu ska orka göra den?! ;-)


Jag har fortfarande mensvärk och en hel del sammandragningar trots att jag bara vilat idag.
Tror jag tog ut mig för mkt i helgen.

Nu hör jag hur liten vaknar och hur magen mullrar så nu måste jag fixa nån snabblunch. Tur vi har en blodpudding i kylen!


Kommentarer
Postat av: Amela

Hej! Jag fick min andra dotter den 4/5 hade bf idag! Första dottern kom i v 35+5! Jag hade en hel del sammandragningar och mens värk innan båda barnen föddes så har du tur så har du inte så långt tills lillen kommer :))

2013-05-20 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0