Sammandragningar

Ligger med en hel del sd och mensvärk som strålar ut i ryggen. De är inte onda eller regelbundna så jag är inte orolig för nått men det är ändå jobbigt. Får lite svårt att andas vid varje sd bara.

När jag går så får jag ett väldigt tryck neråt så jag tror lillis är långt ner nu.
Känns ju skönt att veta att den är redo för take off fast den får vänta några veckor till.
Så nu är det vila som gäller vilket inte känns ett dugg jobbigt då jag känner mig som en påse skit för övrigt!

Lillis har haft en riktigt bökig helg. Den har visat upp sina konster för Sandra så hon såg svimfärdig ut. Haha
Ibland har jag trott den ska komma ut genom naveln. :-)
En liten del av mig kommer sakna livet i magen men bara de dagar det inte gör ont....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0