Storhandling

Jag och maken tog oss en sväng till Marieberg på em för att införskaffa oss diverse prylar vi behöver.
Blev en bokhylla, skohylla, balkonglåda, plus massa annat som saknades.

Kan säga att de 3 timmarna vi handlade var nog. Mina fötter ville dö och jag fick massa sammandragningar.
På bauhaus sneglade jag på permobilen de lånar ut... Haha
Hade varit nått att åka runt på den därinne! :-)

Det blir förmodligen en ganska tidig kväll för jag är helt paj.
Förresten så var magen helskum imorse oxå. Fick gå på toa 2 ggr och det hör inte till vanligheterna om man säger så.
Ursäkta den infon men äter man järn så vet man vad jag snackar om!
Nu är den dock ok , knepigt!


En sak till som är knepig är hur fasen den där fågeln fick plats med 7 ägg i sig??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0