V 33...

Kollar man på magbilderna typ 3 veckor tillbaka så syns det ingen skillnad tycker jag. Men det känns som att det är mkt bebis i magen nu så den borde ju växa ändå...
Fått många frågor när det är dags och när man säger 8 veckor så får man ett "oooojjjj" som svar. Haha

Mår förövrigt sådär. Klarade av en kort promenix igår och den kändes helt ok.
Jag har konstigt nog inte så ont i bråcket nu, kan det vara så att bebis har åkt ner längre och inte trycker på samma ställe?!
Börjar känna mig trött igen, vet ju inte hur mitt blodvärde är just nu. Ett tag sen det togs.
Annars är jag öm i rygg och mage på kvällarna men det är ju inte så konstigt så tung som jag blitt. Haha


Har två saker som skrämmer mig nu. Det ena är kejsarsnitt och det andra är att gå över 2 veckor.


Kommentarer
Postat av: Lin

Jag får samma reaktion som dig när jag med berättar att det är 8 v kvar! Och den reaktionen har jag fått nu i några veckor... Haha! Eftersom du var tidig med Jesper så blir du säkert det nu med, brukar det inte vara så för omföderskor? Kram!

2013-05-02 @ 13:03:05
Postat av: Liza

Båda dina saker som skrämmer dig hände mig, gick över 15 dagar o de Blev planerat snitt då rumpan låg neråt... Hoppas hetimiten du slipper Båda...

2013-05-03 @ 09:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0