Välbehövlig kaffe!

Idag blir det en kaffe hos J, En mkt välbehövlig sådan.
Får häva ur mig allt dåligt de senaste dagarna. Skönt med en likasinnad.

Känner mig trots allt lite gladare idag, men vet att det kan ändras på nolltid.
Började dagen med en blöja full till bredden ( och höjden ) med bajs...
Såg den som en utmaning och var tvungen att tänka hur jag skulle undvika mest kladd... Gick sådär...
Lovar att ni som väntar första barnet oxå kommer stå där en dag! :-)


En vecka tills nästa bm besök. Då får vi se vad som hänt med magen.
Läste igår att det inte var så ovanligt att magen sjönk runt den här tiden.
Hoppas det är näst sista besöket för sen får jag den barnmorskan jag inte vill ha. Hon som vi har på föräldragruppen.

Btw är det sista föräldragruppen imorrn.
Tråkigt att vi inte fick min vanliga bm , hade gjort träffarna så mkt roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0