Värsta natten so far!

Får rysningar när jag tänker på hur natten har varit.
Gick och lade mig halv 11 ca och vaknade en timma senare av att jag behövde kissa.
Somnar om och vaknar efter en timma igen av att det är nån som kräks.
Nej,nej, nej var det ända jag tänkte.
Låg och lyssnade vart det kom ifrån och det var nerifrån, då var det alltså Atlas ( hunden ) som kräktes.
Kommer ner och släpper ut honom och sen var det bara att ställa sig på alla fyra och torka. 6 högar hitta jag. Mysigt!

När jag väl fick gå till sängen igen var jag så hungrig men mådde samtidigt så illa så det var bara att glömma att äta.
Låg med mobilen i nån timma tills jag somnade om.
Sen klämmer vi in en kisspaus till innan vi vaknar vid 7.

Så nu inatt ser jag fram emot en natt utan kiss och kräk pauser!!!!


Nu ska jag vila ordentligt medans Jesper sover för vi får besök i em och då måste vi vara pigga! :-)


Och nej, Atlas har inte kräkts nått mer utan är lika galen som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Lin

Usch! Roligare natt kan man ju ha... Hoppas du får ta igen lite sömn inatt istället!

2013-05-16 @ 22:33:17
Postat av: Sandra

Hua! Det lät inget vidare...

2013-05-17 @ 08:13:54
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0