6-6 och dålig självkänsla

Blev resultatet mot Kumla igår. 
Men det var den värsta matchen vi nånsin gjort . Första perioden slog vi till med 4 ( ! ) utvisningar. 
Fast vi har ett riktigt bra boxplay för de lyckades bara peta in 1 mål under den tiden. 
Sen började det rätta till sig. Vi hämtade upp oss och spelade bra. Stundtals väldigt bra! 
I sista perioden blev det många mål och med bara minuter kvar ledde Kumla men vi fick in några pärlor och så stod det 6-5 till oss.
Jag ville knappt gå in på plan , var så nervös. 
Och vad händer ?! Jo, med 20 sekunder kvar gör de ett mål. På grund av mig. 
Mitt självförtroende sjönk till botten och kände mig som skit. Eller gör fortfarande... 

Vill knappt spela fler matcher. Hatar att vara dålig. Eller att andra ska tycka jag är dålig. 
Min rädsla för att göra mått dåligt på plan blir större än viljan att göra nått bra. 

Även om ingen i laget sa nått om att det skulle ha vart mitt fel så gissar jag ju vad de tänker.-  Vi skulle ha vunnit ju!!!!! 
Men, men. 


Idag är en sån där dag som jag funderar på vad jag är bra på egentligen. Kommer ofta fram till att jag är inte jättebra på nått. Jag är halvbra på vissa saker men har inget som jag kan säga direkt att det där är jag duktig på. 
Fasen, om jag bara kom på nått så skulle det kännas lite bättre! 

Buhu, vad roligt inlägg det här blev då... 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0