Eko

Här ekar det tomt. Har så mkt att skriva men när jag har haft tid vet jag inte längre vad jag ska skriva och sen tappar jag lusten. 
Helgerna går förbi i hundra och jag har knappt vart hemma. 
Har både varit hos mormor och farmor med barnen och vi har spenderat mkt tid med faster Sofia. 

I fredags kväll var vi iväg till Nora på innebandymatch. 
Förlust. Men jag tycker vi gjorde en bra match. Och jag är faktiskt nöjd med min insats på plan. Kunde jag vart bättre? Självklart! Men jag sög inte i varje fall... ;-) 
Min kedja släppte inte in nått mål samt gjorde ett mål så jag måste vara nöjd!!! 


I em får vi besök. Anna och Alexander kommer hit och hälsar på. Ska bli mkt trevligt! 
Efter det blir det träning, ska oxå bli kul! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0