Familjedag

Blev att maken stannade hemma från jakten idag, trots att jag vet att han verkligen ville... ( nu ligger han på plus den jäkeln...) 
Vi bestämde oss för att åka och bada med barnen för första ggn. Men jag fick lite panik över att ta båda barnen själv i omklädningsrum så frågade om moster Sandra ville följa med. Lovade bjuda på mat efteråt. ;-) 
Och jag kan lova att det behövdes hjälp med två barn! Haha 
Jesper vägrade gå ett steg själv nånstans. Inte i badet heller. Så han tyckte nog det var sådär att bada men Isabelle sprattlade och tjoade. Hon såg ut att njuta väldigt! 
Att duscha var ju ett projekt i sig. Hade inte gjort nått om vi vart en till. 
Visst kunde Jesper följt med Emil istället men jag våga inte chansa på att han skulle vägra eller nått! 
( kan ha liiite kontrollbehov oxå...)

Efter badet blev det hamburgare och mjukglass och sen stanna vi till hos svärmor på kaffe. 
Alla i familjen är trötta som tusan. Blir nog en tidig kväll för oss alla! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0