Första fastan

Imorrn kör jag igång! 
Första fastedagen. Får se hur det funkar. 
Ska handla idag det som behövs för en lyckad start. Keso är bra som frukost med nån frukt i och så kör jag nog kyckling och broccoli till lunch/middag. Eller tonfisk. 
Nästa dag blir torsdag. Tar dom dagar Jesper är på dagis annars blir det ju konstigt med våra matrutiner. 


Träningen fortsätter som vanligt med innebandy måndag och onsdag plus eventuell match, och sen promenader tisdag och torsdag och kanske nån på helgen. 

Vågen stod i morse på 59,7. 
Det förstår jag inte riktigt efter 2 veckor av ganska dålig kost... 
Har alltså försvunnit 23 kg på 4,5 månad. Vägde 62 på inskrivningen. 
Kommer nog snart börja gå upp igen då musklerna är på väg tillbaka, det är jag beredd på. Som sagt, man kan inte bara kolla på vågen. 

Jag önskar mig själv lycka till imorrn och resterande veckor! :-) 



Kommentarer
Postat av: Marina

Åh grymt ju! Här står jag och stampar på 69-70 kilo :( 60,5 på inskrivningen. Hur ser fastan ut? Speciella tider, dagar eller hur har du tänkt göra? :)

Svar: Jag tror jag kommer köra tisdagar och torsdagar . Äter keso vid ca 11 tiden och äter sen middag med Jesper och maken fast lite annan mat då.,
Får se hur det kommer funka. :-)
Behöver ju sällan äta frukost utan klarar mig ofta på kaffe till förmiddagen.

Sugen på att testa du med?
enmagetill.blogg.se

2013-11-11 @ 10:07:30
URL: http://johanssonmarinaa.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men vad du har rasat!!
Och lycka till till första fastardagen. Själv har jag fastat idag. Och jag lyckas alltid komma på något projekt när jag är som mest hungrig, så idag blev skafferiet rensat ;)

Svar: Det låter ju bra! :-)
Hur funkar fastan för dig?
enmagetill.blogg.se

2013-11-11 @ 17:11:40
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0