Halvdöd

Urs. Är helt utmattad. 
Har gjort alldeles för mkt idag tror jag. 
Dammsugit, torkat golv, dammat, tvättat , lagat mat, diskat, vikt tvätt, gått promenad,bytt sängkläder,  badat barn, duschat mig och så lagt barn.
Tack och lov att man inte får besök oftare... ;-) 
Nu tänker säkert en del att Vaddå, det där gör jag ju hela tiden. 
Idioter , säger jag då! 
Man hinner ju inte ens med sig själv mellan varven hur ska man då hinna med två barn?! 

Jag är verkligen ingen bra hemmafru... 
Men hellre glada barn än ett rent golv! 

Som sagt får jag lunchgäster imorrn . Och massor av barn. Det blir skoj! 
Ska försöka göra två pajer och sallad. Det får duga! 


Kommentarer
Postat av: Amela

Bra jobbat! Så gör jag varje dag NOT! Huset är katastrofalt berg av disk i diskho tvätt korgen svämmar över! Nu ska kah och tjejerna åka till köpcentrum fika och leka! Huset får förfalla lite till! Huvudsaken att barnen är nöjda! Städa för jag ikväll eller nån annan dag :) tur man inte ska ha gäster :)

Svar: Så skönt att det inte bara är mig det är "fel på"... Haha
Håller med, så länge barnen är glada, mätta, hela och rena så får huset se ut som skit! :-)
enmagetill.blogg.se

2013-11-06 @ 16:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0