Låååång promenad

Det blev så soligt och fint på förmiddag så jag passade på att ta en längre promenad idag istället. Lite kallt var det så fick ta på mig både sockor, långkalsonger , vantar, pannband och hallsduk. Var smått avis på Isabelle som låg nerbäddad i vagnen och sov så gott hela vägen. 
Tog min längsta sväng , den är en bit över 8 km tror jag. Lika bra att gå ordentligt med hunden när man kan kände jag. 

Nu har jag vart och hämtat Jesper på dagis och handlat lite. Blev så besviken när jag skulle köpa frukt och grönt för det var helt tomt i diskarna. Kom på sen att det är måndag... Den sämsta dagen att handla på! 
Bäst är på tisdag eftermiddagar. Då har allt nytt kommit och hunnits fyllt på i hyllorna. Tro mig, jag vet, jobbar ju i butik! :-) 
Det får bli mer handling i veckan istället. 
Fick i varje fall med det viktigaste. Tror jag... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0