Roliga faser...

Ja herregud. Häromdagen var Isabelle helt crazy och bara skrek vad jag än gjorde . Lämnade henne hos mor när jag skulle på träning och vad gjorde ungen då?! Jo, sov. 
Idag har jag krig med Jesper. Allt är bara nej, nej och nej. 
Inte äta frukost, inte byta blöja, inte ta på kläder, inte åka bilen, inte gå ur bilen... 
Behöver jag säga att det var en svettig resa till affären och Apoteket?! ;-) 

Nu sover för väl båda barnen... Skaväk vara tacksam att de inte är sådana samtidigt kanske.... 

Ikväll är deg match i Kumla! 
Hoppas jag blir lite taggad snart, känner mig lite låg , har en huvudvärk som lurar. 


Är det bara jag som tycker det är liiiite kul att inte blondinbella fött än?! 
Hon har ju vart så säker att få tidigt och att den ska komma i typ en vecka nu så jag tycker det blir roligare för varje dag som går! 
Kan hon ha efter en sån lätt graviditet som hon gärna påpekar! 
Haha fasen vad bitter jag är! Vilken tur att jag faktiskt får vara det! Tihi 





Kommentarer
Postat av: amanda

haha tänker precis samma om bella! Hoppas hon går 14 dagar över tiden mohahahah! Inte en jävla bristning har hon fått heller :/ besviken! Kanske också är lite bitter ^^

Svar: Jag tror hon döljer bristningarna för oss för att verka lite bättre! ( de känns bättre att tro det åtminstone...) hihi
enmagetill.blogg.se

2013-11-13 @ 14:24:49
URL: http://mammatillz.blogg.se
Postat av: Amela

Huvud värk kan man ha efter faste dagen! Tänkte tipsa dig om 30 day shred kolla på youtube! Man tränar i 30 dag 10 dagar per lever det är tre level! Det är jillian från biggerst loser som har gjort tränings videon man tränar med henne! Du kör vilka dagar du vill i 30 dagar! Ett pass om dagen ett pass är 25 min! Ska vi köra på?

Svar: Det måste jag kolla upp! :-)
enmagetill.blogg.se

2013-11-13 @ 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0