Trotsig unge!!!

Det har vart en fartfylld dag. På gott och ont. 
Fm gick ganska bra att vara hemma och göra ingenting. Rök ihop med Jesper några ggr. Han är verkligen trotsig just nu och mitt tålamod ligger på minus.. Bra combo... 
Men sen kom Erik och Emma hit en sväng då de har höstlov. De lekte en stund med Jesper och Isabelle medans jag fixade lunch och passade på att andas lite. 
När de åkt hem igen spårade tyvärr allt ur. Jesper var som den värsta lilla ligisten ni kan tänka er. ALLT var fel! 
Så hur jag än lirkade och trugade passade ingenting. 
Lyckades få ut oss alla plus Atlas på en promenad ner i skogen och då äntligen blev han glad. Då hoppa han i vattenpölar och gick hur långt som helst. 
Fast det gäller att ta vara på de bra stunderna för man har lärt sig att det kan vända på en femöring! :-) 


Nu har vi ( läs jag...) lagt barnen och tog ett glas vin. Känner hur ögonen börjar grusas redan... Haha 
Så rolig fredagskväll jag och maken ska ha! En går och lägger sig innan 9 och den andra somnar i soffan. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0