4 veckor

Idag är det 4 veckor sen jag slutade med sötsaker ( godis och fika ) . 
Det har gått förvånansvärt bra måste jag säga! 
Vissa dagar har jag väl vart beredd att döda för nått sött men det har gått över om jag ätit nån frukt eller nån macka. 

Kan säga att jag gått ner 3 kg. 
Visst att det kan bero på att jag ammar och rör på mig oxå förstås men jag tror ändå att lite försvunnit pga att jag slutat äta vissa saker. 
Tillägger att jag fortfarande äter pizza och sånt ... :-) ( tyvärr..) 

Jag har nu 1 kg kvar till inskrivningsvikten. Men även om 1 kg försvinner så ser jag verkligen inte ut som innan. Har mer fett nu än muskler som jag hade då så det kommer ta en stund till att komma tillbaka! 
Och mkt träning. 
Fast ändå känns det bra psykiskt att säga att man väger som innan graviditeten... 

Och på 14 veckor har det försvunnit ca 20 kg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0