Bebishäng

Idag har jag vart å träffat den nyaste bebben i kompisgänget. Lite drygt en vecka gammal och hur söt som helst! 
Inget namn har hon fått än dock. 
Vi hade köpt lite kläder och Anna satte ihop en blöjtårta till henne. Finfint! 
Dagen till ära fikade jag kladdkaka! 
Första fikat på 4 veckor. Ska det dröja 4 veckor till?! 

Det var kul att höra om hur denna bebis kom till världen då det var med planerat ks pga säte. Har aldrig pratat med nån om ks, bara läst. 
Är fortfarande livrädd för det själv men det hade gått jättebra för dom. Hon hade ju inte så mkt till val. 

Imorrn ska vi nog åka till Askersund för lite kaffe och så måste jag handla lite. På kvällen är det föräldramöte sen kolla match. 




Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Så kul att ge bort en sån tårta!! Önskar att jag också kunde vara "pysslig" och få ihop en. Men jag kör på "goodiebags" istället ;)

Svar: Det enda jag gjorde med tårtan var att rulla blöjor... Haha det pyssliga lämnade jag till de andra! ;-)
En goodiebag är väl inte helt fel det heller!
enmagetill.blogg.se

2013-10-10 @ 17:08:36
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0