I made it!

Helt otroligt somnade jag igår kväll och sov hela natten. Ja, alltså , vaknade ju såklart av Isabelle 2 ggr men annars sov jag! Sjukt! ;-) 
Jesper sov oxå hela natten och har idag mått bra. 

Fasen, missade ju spädbarnsmassagen som var idag. Det var inget kul. Får hoppas vi kan gå nästa vecka. 
Och så skulle vi in tillmarieberg och köpa present till nya bebisen men det fick vi oxå hoppa. 
Det värsta är att jag verkligen hade behövt köpa vantar till ungarna. 
Blir nog lindex i Hallsberg på lördag om vi är friska! 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Det är så trist att vara sjuk! Edvin mår (peppar peppar) bra och har bara kräkts den där enda gången inatt. Så jag hoppas, hoppas att det är över för den här gången. För på lördag är jag en av två anordnare till en stor loppis här på byn. Känns inte riktigt som man har tid att vara sjuk då....

2013-10-03 @ 17:22:23
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0