Innebandyträning

Ikväll blev det träning för glatta livet. Och herregud säger jag bara. 
Är fortfarande röd i ansiktet. Det blev ett hårt pass! 
Jag sög dock ganska hårt idag. Var lite ofokuserad och klantig. 
Hatar när man känner sig kass, då går det bara sämre. 
Fast har ju inte tränat på bra länge, får skylla på det. 
Undra hur länge jag får skylla på det.... Haha 

Match på onsdag men då har jag föräldramöte så kan inte vara med. Lite synd för det var hemmamatch. 
Blir nog match söndag istället, om nån kan ha bebisbelle på läktaren. 



Annars har dagen bestått av lek med Jesper. Som förövrigt inte äter nån mat knappt och är trött och grinig. Men man vet ju själv hur magen är efter man har vart dålig. 
Hoppas han piggar på sig och blir sitt vanliga jag igen hela dagarna och inte bara stundvis. 
Han får stanna hemma från dagis imorrn oxå för jag tror inte han orkar med det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0